2011. augusztus 25., csütörtök

Sáringer Károly: Nőt akarok Válasz Terézanyunak - Jelenlegi ára: 490 Ft

Használt a lapok megsárgultak és az elején a kötésnél meg van törve egy kicsit,
Tartalom:
"A bár bejáratától plafonig tükrös lépcsősor vezetett – legnagyobb bánatomra – a pultig, ahová szerintem direkt gyűjtötték össze a világ legfeszesebb mellű mixernőit. Belenéztem egyszer abba a tükörbe (többször nem mertem), és megállapítottam, hogy csak egy hajszál választ el a végső kiselejtezéstől. (… ) Rá sem mertem gondolni, hogy az alsónadrágom meg a zoknim még nem is látszik! Erre szokták mondani: „ megjöttek az orvosi leleteim. Eszerint kicsi vagyok, kopasz és kövér. ”
Szerintem az udvarlást tanítani kéne az iskolákban. Vagy egyezményesen bevezetni a teljes őszinteséget. Odamehetnék mondjuk a metrón egy nőhöz az alábbi szöveggel: „ Asszonyom, maga nagyon tetszik nekem, lenne-e mód esetleg arra, hogy lefeküdjön velem? ” És erre nem törne ki a botrány, hanem csak annyit mondana a nő: „ Sajnos fiatalember, nincsenek jó híreim. ”


Jelenlegi ára: 490 Ft

Az aukció vége: 2011-08-28 15:11
. Sáringer Károly: Nőt akarok Válasz Terézanyunak - Jelenlegi ára: 490 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése